Göğüs kası evde nasıl yapılır

Konu, 'Sağlık Köşesi' kısmında berkanbjk 24 tarafından paylaşıldı. Okunma: 1395 | Cevaplanma: 16


  1. Arkadaşlar nasıl yapabilirim

  2. şınav çek 10-15 tane hemen arkasından 7-8 barfiks böyle böyle 2-3 tur yap sonra 30 dk mola ver filan :good:

  3. dumbell all harakettlere bak etkisi cok oluyo sonra sı sınav ve barfıx
  4. şınavın bana çok faydası olmuştu.Setler halinde çek. 10*5 filan
  5. dediklerinizi yapmaya çalışacam şöyle 2.5 ayda iyi kaslarım olurmu acaba ben normalde 15-20 şınav çekiyorum zaten bunu düzenli bir hale getirirsem iyi olur
  6. evde çalıştığın için 2,5 ayda olmaz herhalde bir sürü arkadaşım evde çalışıyor doğru düzgün kas yok hala bir salona yazılmadığın sürece çok fazla bir şey bekleme
  7. ben evde çalışarak bayağı geliştirdim.Dambıl aldım onla da çalıştım.Bi şınav programı vardı 6 haftada 100 şınav vaad eden.linkini bulup atarım birazdan
  8. Benim tanıdıklarım vardı evde çalışan hemde hiçbir aleti yoktu ama ben hala okadar iyi vücutlu birilerini görmedim günde 100-200 şınav filan çekiyorlardı partlar halinde yanında barfix ve mekikde var tabi

    - - - Eklendi - - -

    iyi olur
  9. Kolların zayıfsa,tahminen zaten şu anda zayıftır.
    Önce kilo bile kaldırma,1 hafta boyunca boş ellerini indir kaldır ve ellerini aç bu senin kollarını azda olsun kuvvetlendirir ama ağırlık olmadığı için çok tekrar yapman lazım bu tekrar da 15 dakikanın altı olmayacak.
    Ağırlığa geçtiğin zaman farkı göreceksin daha rahat yorulmadan kaldıracaksın böylelikle de hareketi daha düzgün ve etkili yapmış olursun.
    berkanbjk 24 bunu beğendi.
  10. Youtube seni bekliyor :) Ingilizce olarak egzersizleri ara tonlarca var :)
  11. İlk önce dambıl al dostum... daha sonra netten çalışma şekilleri vs araştır. Ve kendine bir program hazirla. Düzenli çalışmak çok önemli...
  12. evde olmaz kolayına ama gögüslerin toparlanır.Dumbell varsa 10 - 15 kiloluk onlarla çalışabilirsin.
  13. Koltukları kaldırmaya çalış :D
  14. Ben 25x5 programini uyguladim 2,5 ay biraz sertlesti azda toparlandi ama hacim kazanmadilar.Hacim icin agirlik sart.Bench press hareketini koltuklarda uygularsan belki olur.Yada sirtina 20kg agirlik al oyle cek .Set olarak 8-6-4-max seklinde 4 set 20kg agirlikla.Canta gibi bisey doldur tak sirtina
  15. Eğer ağırlık bulamadıysan ağır kaldırıyım dersen,sandalye veya koltuğa ayak parmaklarını koy yere ellerini koyup şınav çekebilirsin bu hareket biraz gögüs bölgesine daha odaklı oluyor
Yüklüyor...