Bluetooth File Transfer Türkçe

Konu, 'Symbian S60v3 BlueTooth/Wireless Araçları' kısmında Mehmet tarafından paylaşıldı. Okunma: 18617 | Cevaplanma: 25

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Bluetooth üzerinden dosya paylaşımı için kullanabileceğiniz gelişmiş bir Java program. Özellikle S40v3 serisi için daha uygun bir programdır. üstelik türkçe

    Bluetooth File Transfer Türkçe - Ekli Dosyalar - İndir, Yükle, Download:

  2. e71 yükledim programa girer girmez internete bağlanıyo programdan çıkıyo
  3. saolasın kardeş
  4. saol
  5. Öncellikle paylaşım için teşekkürler. Ama bir yerden alıntı yapıyorsan kimden aldığını belirtmelisin yoksa bu emek hırsızlığı olur.
  6. saol
  7. bu göndermiyoki nasıl bişe bu
  8. Teşekkürler güzel paylaşım olmuş :oke:
  9. ne ayar bi program kardeş boşver biz bildiğimiz yoldan gönderelim eline saglık.
  10. Teşekkürler...
  11. Alternatif olarak x-plore programıylada sorunsuz şekilde yollayın
  12. sifre istiyor
  13. sağol teşekkürler
  14. sağolasın
  15. eline sağlık
  16. Teşekkürler Mehmet abi :D
  17. Sağolasın teşekkürler
  18. nasıl program bu türkçe diyorsunu bırak kanılamıyor bile türkçeninde t si bile yok blutotmuş
  19. not alıntıdır
  20. deniycem bakalım
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.