1. Siteyi tamamen reklamsız görüntülemek için; hemen şimdi Giriş Yap veya Kayıt Ol

Asker de 100 Düşmek ve Yaşananlar ...! : )

  • 20 Nisan 2011
  • 11632 Okunma
  • 97 Yanıtlar
0/5, 0 Oy

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. Kardeşim , biliyorsun pek takip edemiyorum . Kusura bakma .
    Hem pc video ları açmıyor ki ? :)

    Çok teşekkürler dostum . Eyvallah . :)

    Aman aman kalsın . :kop:

     


    Yazan: DiaBLoS

  2. çöp suyu dökecem sana ıslanırsın o zaman
     
    DiaBLoS bunu beğendi.
  3. Dökemezsin . :angry:
    Döktüler , bitti gitti artık . :heyo:
     
  4. dökücem işte banane :vur
     
    DiaBLoS bunu beğendi.






  5. o nasıl bilgisayarya? ben HTC ile cepten seyrediyom bütün videoları :pro:
    [/COLOR]
     
  6. Gel dök dökebiliyorsan . Huh .
    Döktürmem . :heyo2:

    Engelli kardeşim engelli .
    Askeri pc . Çaktın mı köfteyi . :D
     
  7. anladım yav sende :zzz:

    şakasına demiştim :D
     
  8. İyi o halde sıkıntımız yok . :kop:
    Senin askerliğe ne kadar kaldı Necoooo ...:D
     
  9. 2 sene var Soldıer :naughty:
     
  10. bu her askere oluyor dimi :hmmm :naughty:
     
  11. Fazla birşey kalmamış . Su gibi geçer valla , benden sana söylemesi . :)
    O randıma yavaş yavaş gir . :ehe
    ( Bknz : Yaşaşın kötülük . :naughty: )

    Arkadaşların tarafından seviliyorsan , sana böyle bir jest yapılabiliyor . Zor olduğu kadar da güzel oluyor.
    Normal de her 100den düşen askere yapılması gerek moral açısından . :)
     
  12. Çok güzel moral verdin :zzz:










    :ehe
     
  13. necmi hapı yuttun kardeşim :d: tabı bende muhabbetim süperdir :ehe
     
  14. Okur da KD (kısa dönem) olarak gidersen yapmazlar :D Zaten 15 aylık askerlerce sevilmeyen genelde rütbelilerce sevilen epi topu 5.5 ay kadar kışlada kalacak birisi olacağın için direk plakalar başlar :ehe
     
    DiaBLoS bunu beğendi.
  15. Hava atma dostum . Şafağın çokk şafağınnnnnnnnnnnnnnnnn ... :D
    Batarsa 87 . :ehe
     
  16. Sence ben şafak sayıyor olabilir miyim?
    Sabah evimin kapısından servis beni alıp kışlaya götürüyor, akşam alıp geri getiriyor. Sabah 8 akşam 5 mesaim var. Haftasonum boş. Kışla evime 25 dakika mesafede. Mesai süresince o komutan bu komutan gelmiyorsa da oldukça rahatım.
    Bir de üstüne para veriyorlar, komutanım çekip selam da veriyorlar :D
     
    DiaBLoS bunu beğendi.
  17. Daha çok var amam ortam güzelse çabuk geçer zaman... Asıl sorun son 3-4 gün:)
     
  18. Yahu Atacım , netice de hep emir altındayız . Özgür olmadığımız sürece hep bir sıkıntı oluyor ... Umarım bir an önce bitirir ve kurtuluruz bu sorundan . :)

    Sana gelince , maşallah diyeyim de nazar değmesin . :ehe Şafak saymıyor olabilirsin , ama hep bir sivil düşüncesi yatmıyor mu kafanda . Asıl mesele orada işte .

    Buranın ortamı güzel . Gel keyfim gel , gırgır şamata vs vs . Fakat , özgür olmadığın sürece ne işe yarar ki ? :)
     
Yüklüyor...
Benzer Konular - Asker Düşmek Yaşananlar
    Askeri ucret nekadar Konu Dışı 23 Şubat 2016
    Askere gidiyorum Konu Dışı 29 Aralık 2014
    O şimdi asker Konu Dışı 30 Ekim 2014
    Hakkınızı Helal Edin... Askerim Asker :) Konu Dışı 12 Ağustos 2014
    Agustos ayinda askere gidecekler icin haber Konu Dışı 16 Temmuz 2014
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
28/08/2016 - 03:26