2,5 milyara araba varmı

Konu, 'Motorlu Taşıtlar ve Modifiye' kısmında arasfx tarafından paylaşıldı. Okunma: 42582 | Cevaplanma: 36

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. arkadaşlar 2.5 milyara arab almak istiyorum önerisi olan varmı 124 131 hariç :)
  2. El arabası :P 3'e satıyorda sana 2,5'a ayarlarım ;P Anlayışın için ThanqS
  3. saol tam istediim gibi el arabası hemide cabrio
  4. vos vos bulabilirsin :P
  5. var aslında lada felan ama yaramaz 124 teki karizma yok
  6. vosvoslar pahalı galeba en az3.5 saol yinede
  7. Lada Samara'lar uygun mu ?

    Fiyat bilmem ama çok iyi ve seri arabadır. ;)
  8. Bulman biraz zor olabilir ama 89 yada 90 model bir Şahin alabilirsin

    Yada üstüne 2, 3 milyar koyup 94 model bir doğan
  9. ladalar uygun araba cok saglam ama şekil yok.131 şahinlerde 1.5 yada 1.6 litre motor acaip çok yakıoyor
  10. Dostum yukarda kızdırdığım için kusura bakma Lada samarayı babam 12 sene kullandı benzinlide en az yakan araba + 1500 motor hiçde fenal değil bu arad şekil yok demişssin Orjinal Bordo Renginini bulrsan incelemeni tavsiye ederim...
  11. Lada Samara biz de kullandık 4-5 sene.

    Araba 175'i gördü hem de arabada 6 kişi vardı.Şimdi abartıyosun falan diceksiniz ama kesinlikle abartı değil.

    Ayrıca yakıtı da uygun.
  12. kanka bincenmi bakıcanmı arabaya
  13. bizimde 0 ladamızmız wardı eskiden . 4 sene falan kullandık. iyi arabadır. 3.5 milyara arabayı alırsın. ama 2 milyar masraf ister :P
  14. bulursun bulursun.ladalar uygun , e bide aklında olsun oto haber diye bir dergi war bilirsin.onda araç fiyatları 2.el sıfır fln.fiyatları içeren bir eki war.onda ekonomik araçlar diye bir bölümde war.raslarsan al bence işine yarar.ya 126 bis alabilirsin onlrda araba deil yani.ya lada en ii seçim bu fiyatta.ama temiz bişey bulamazsın.4 milyara fln anca düşer bence.
  15. otomaxa bı bak... ;)
  16. Bizim orda hitlerin sembolunu cizenleri kodese koyarlardi. Sizin orda durum cok farkli galiba. Baksana gogus gerercesine avatar koymussun kendine.

    Bu arada 2.5 milyara araba alirmisin bilemem ama kendine birkac kitap alabilirsin, ozellikle tarih kitaplari iyi gider bu fiyata...
  17. kardeşim ara ara diyecem ama zor bulursun. bulursanda en az aldığın para kadarda masraf edersin ve sadece sana cektigin cefalar kalır. renault tx 12 bi bak temiz bulursan canavar gibidirler
  18. arba yok telefon var n91 :D
  19. N91. :ehe:
  20. ya hem bide şu war.sen 2 2.5 wea 3 milyara bi araba aldıında , o araba seni batırır zaten.çok masraf yaparsın.çok masraf yaparsın.yani dolayısıyla çook temiz bişi bulman lazım.e bunun ruhsat işlemleri war.700-800 ytl yi bulur.bekle abi sn biraz:D
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.