Sony-Ericsson W980 duyuruldu!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
king512

king512

Üye
    Konu Sahibi
Sony-Ericsson W980 duyuruldu!
- Sony-Ericsson bugün üstün müzik özellikli Walkman modeli olan W980'i duyurdu. Kaliteli müziği hedef edinen Sony-Ericsson yine tam gaz bu yolda ilerlemekte. Yeni modelin en dikkat çeken yönlerinden birisi FM radyo dalgaları üzerinden müzik yayını yapabilmesi, böylece siz FM radyo özelliği olan başka bir cihazdan telefonunuzdaki müzikleri dinleyebiliyorsunuz.teknomag.com






Kulaklık bağlantısı yapmadan radyo dinleyebilme özelliğiyle W980, Sony Ericsson modelleri arasında bir ilk. Telefon kapalı konumdayken ekranın altındaki atanmış müzik tuşlarıyla, portatif bir müzik çalardan farksız hale geliyor. Dokunmatik özellikteki bu tuşlara dokunmak fiziksel olarak hissediliyor "haptic özelliği".

8 adet önyüklü ekolayzır seçeneğiyle gelen yeni model, müzik telefonu olduğu için parçalara ulaşmak ve oynatıcıyı yönetmek çok basit. Yeni W980 bu yılın 3. çeyreğinde satışa sunulacak.


Teknik Özellikler:


- Walkman Player
- FM transmitter özelliği
- Shake control (salla ve değiştir)
- Parça bilgisi
- Bluetooth stereo (A2DP)
- Java teknomag.com
- RDS özellikli FM radyo
- Video yükleyebilme
- Video izleyebilme
- 3.2 megapiksel kamera
- Fotoğraf düzenleme
- Otomatik ekran yönü dönderme
- x-Pict Story teknomag.com
- PictBridge baskı
- Access NetFront Web tarayıcı
- Akıllı yazı girişi
- Ses kaydedici
- (SMS)
- Modem
- Senkronizasyon
- Microsoft Exchange ActiveSync
- USB yığın depolama
- Boyutlar: 92 x 46 x 16.9 mm
- Ağırlık: 100 gram
- Renk: Siyah
- Ana ekran: 262,144 renkli TFT
- Çözünürlük: 240 x 320 piksel
- Ekran genişliği: 2.2"
- Dış ekran: 262,144 renkli TFT
- Çözünürlük: 176 x 176 piksel
- Telefon hafızası: 8 GB'a kadar
- Konuşma süresi (GSM): 9 saat
- Bekleme süresi (GSM): yaklaşık 300
- Konuşma süresi (UMTS): 3.5 saat
- Bekleme süresi (UMTS): 300 saat
- Müzik dinleme süresi: 16 saat
- Şebekeler: UMTS/HSDPA 2100/GSM/GPRS 850/900/1800/1900



 


GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
arkadaşım bu telefon daha cok sony erıcsona benzıyo :D başlıkta nokıa 6220 yazıyor :D
 
bakteris

bakteris

Üye
başlıkta nokıa 6220 yazıyor NE yapmaya çalışıyorsun anlamadım BAN !!!
 
maxiburak

maxiburak

Üye
way beaaa
 
JCKL

JCKL

Üye
sony ericsson deil mi bu yaaa
 
nightdragon35

nightdragon35

Üye
acıklamada kendi agzıyla sony diyo zati,ama baslık acayip,kafası karısık galiba arkadasın
 
xbetterx

xbetterx

Üye
Üstüne gitmeyin hemen arkadaşın, olabilir insalık hali o an dalgınlığına gelmiştir. Telefon güzel birşeye benziyor ancak tipim değil ;D Bu şekil kapaklı telefonlardan nefret ederim.
 
POWER

POWER

Üye
Konu başlığı değiştirildi bilginize !
Ek olarak tasarımı hoşuma gitti çıksın inceleriz :)
 
canturgay

canturgay

Üye
telefondan çok. mp3 çalar a benzemişş..:)
 

yasar2406

Üye
bilgi için saol
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt