tecnolog
Üye
Çin Malı Bir Telefona TV'si ve Müzik Çaları İçin O Kadar Para Vermeye Değer mi ?
Müzik sesindeki yükseklik ve bedava TVsi ve dokunmatik ekranı için çin malı bir cihaz almayı düşünüyorum(anycool t828).Bunlar en fazla ne kadar hafıza kartı destekler müzik çalmada sorun yaparlar mı tv ve video izleme rahat olur mu?
Kullanan arkadaşlar deneyimlerini yazarlarsa sevinirim.
--------------- Ekleme ---------------
Arkadaşlar bakıp geçmeyin bişeyler söyleyin bir iki tuşa basmak o kadar zor bişey olmasa gerek
Kullanan arkadaşlar deneyimlerini yazarlarsa sevinirim.
--------------- Ekleme ---------------
Arkadaşlar bakıp geçmeyin bişeyler söyleyin bir iki tuşa basmak o kadar zor bişey olmasa gerek

) telefonda 3G yok, WiFi yok. 2 kamera var kameraları çok iyi değil beklentiyi karşılamayabilir. 1600X1200 max büyüklük.
