Yardım Zram mi swap mı

    Konu Sahibi
Zram mi swap mı
Zram oneririmisiniz multitasking icin oyun oynarken kasma olurmu dicektim bide %kac da iyi olur soyle ayarliyabiliyorum %10,20,30,40,50 bide su governor lardan hangisi iyidir sio, cfg, Deadline, noop, zen performans icin
 
    Konu Sahibi
Acil cvp verebilecek kimse yokmu rom degistiricem ona göre