MUSTAFA AKPINAR97 Üye Konu Sahibi Zram mi swap mı Zram oneririmisiniz multitasking icin oyun oynarken kasma olurmu dicektim bide %kac da iyi olur soyle ayarliyabiliyorum %10,20,30,40,50 bide su governor lardan hangisi iyidir sio, cfg, Deadline, noop, zen performans icin
Zram oneririmisiniz multitasking icin oyun oynarken kasma olurmu dicektim bide %kac da iyi olur soyle ayarliyabiliyorum %10,20,30,40,50 bide su governor lardan hangisi iyidir sio, cfg, Deadline, noop, zen performans icin