z1 de sorun...

    Konu Sahibi
z1 de sorun...
Kardeşimde z1 var. 3-4 gündür telefonda konuşurken, sanki çekmeyen bir alanda konuşuyormuş gibi söyledikleri fazla anlaşılmıyor. Whatsapp ya da messenger araması yaptığımızda ise ses düzgün geliyor . Hattı vodafone. Geçen gün benim avea hatla değiştirip öyle denedik. Sorun olmadan konuştuk. Acaba sorun telefonda mı yoksa hatta mıdır? Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
 

0MG90

Üye
Belli ki sorun hatta, olduğunuz yerden çekmiyordur
 
    Konu Sahibi
Belli ki sorun hatta, olduğunuz yerden çekmiyordur
Şimdiye kadar böyle bir çekmeme durumuyla karşılaşmamıştık.Yeni olan bişey. Evde arkadasıyla konusurken arkadasının uyarısı üzerine bu sorunun varolduğunu anladık. Acaba sorun evde mi? (3 yıldır aynı evdeyiz)
 
operatör güncellemelerinden olabilir ben bügun 10 dakikalığına 3g bağlanamadım 2g ile bağlandım vodafone kullanıyorum
 
    Konu Sahibi
ses cızırtılı geliyo biraz
 

Hasand.

Üye
bende z1&z3 kulanıyorum sorunum(hat vadofone) pek olmadı oldugünuz yeri kapsama problemı olabilir
 
    Konu Sahibi
telefonu bir kere yere düşürmüştü.. 1 ay kadar oldu. herhangi bir kırılma veya çatlama olmadı. onunla bir alakası olabilir mi?
 
ayarlar çağrı ayarlarında konuşmacının sesini arttır diye bi seçenek var o işaretiyle işareti kaldır sorun geçer bende de aynı sorun vardı böyle çözdüm
 
    Konu Sahibi
Denedim kardeş olmadı maalesef. Hatta büyük ihtimal sorun.
 
Valla denediniz mi bilmiyorum ama bi de fabrika ayarlarına geri dönüş denemek lazım (format)
 
    Konu Sahibi
Benim avea hattı taktık. sorunsuz çalıştı.