Yüzbaşı Olmuşum

Sarangni

Üye
    Konu Sahibi
Yüzbaşı Olmuşum
Uzun süredir buraya üyeyim ama pek yazıp çizenlerden değilim

Vel hasılı kelam neye göre belirlendiği hakkında pek bilgim olmasada YÜZBAŞI olmuşum
 
Tepkiler: manolyam63

Akıncı

Üye
Tebrikler darısı başıma
 
Tepkiler: x-scarface

Joker

Emekli Yönetici
Tebrikler
 

Haydar

Emekli Yönetici
tebrik ederim
 

Emrgncy

Üye
Tebrikler nice rütbelere...
 

Sarangni

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler arkadaşlar
 
önemli olan rütbesi değil bilgisi
 

ANIL

Admin
Tebrikler, nice rütbelere.
 

.SeRDaR.

Üye
Tebrikler, nice rütbelere.