Yüzbaşı olmuşum :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Yüzbaşı olmuşum :D
yüzbaşı olmuşum büyük başarı vallahi 2009 dan beri anca yüzbaşı olduk
 
Tepkiler: Tuba

ANIL

Admin
tebrikler.
 
Tepkiler: otostopçu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Tebrikler nice rütbelere.
 
Tepkiler: otostopçu

KayraBey

Üye
Tebrikler...
 
Tepkiler: otostopçu

[ENGİN]

Üye
tebrikler
 
Tepkiler: otostopçu

u_cosar

Üye
tebrikler
 
Tepkiler: otostopçu

Emrgncy

Üye
Tebrikler...
 
Tepkiler: otostopçu
Hayırlı olsun,Yüzbaşı yapaaaaaaar!Ve otostopçu Yüz(başı) yaşında!!!
 
Tepkiler: otostopçu
Tebrikler Kardeşim
 
Tepkiler: otostopçu

Tuba

Üye
Tebrikler Nice rütbelere İnşaallah
 
Tepkiler: otostopçu

Revengeful

Emekli Yönetici
Tebrikler
Mesajlarını sileyim mi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...