yüzbaşı da oldum :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Perfect!

Üye
şaka şaka

ama her şakada bi gerçeklik payı vardır
 

Perfect!

Üye
ya konuyu yine dağıttın ama olmuyo böyle
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
bn bşey yapmıyorm abi ya akışına bırakıyorm sadece
ya kesin ceza alcm bn he
 

Aziz™

Üye
bir yerde kesinde başka konuda devam edin istersenizceza almamak için
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Halil ne dersin bu fikre ?
 

Perfect!

Üye
olur
ama banlancak olduktan sonra başka konuda da banlanırız.
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
ama yöneticilerden birinde 'şunları bi banlayayım' fikri henüz oluşmadıysa paçayı bşka knuya kaçarak kurtarabilirz derim ben
 

Perfect!

Üye
aç bi konu ozamn kurtaralım
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
kervana qidek mi
 

Perfect!

Üye
gideriz de şu konudan çıkalım artık
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
defolalım hadi Halil baqmlılık yptı iqrençleşmek ya illa ceza alcaz ki susalım dmi hadi kış kış kervana
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
tşk ederm arkadaşm.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...