yüzbaşı da oldum :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

minoo

Üye
    Konu Sahibi
vışş adım minno fln kaldı ya
tşk ederm cnlarımm
 

Aziz™

Üye
tebrikler pınar hayırlı olsunnice rütbelere inşallah
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
tşk ederm saol.
 

Perfect!

Üye
tebrikler inşallah moderatörde olursun iğrenç espiriler mod.u
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
aa ewt ii fikir he
adminimize sesleniyorm bni iqrenç esprler modu yapın
 

Perfect!

Üye
bu sözünden sonra banlar seni
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
hç de bilene
 
tebrikler güzel insan hayıurlı olsun
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
tşk ederm Yusuf
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
rica ederm ne bilm baktm adın yazıyodu adını söylm dedm
 
tebrikler pinar nice rutbelere kardesim
 

Mehmet

Emekli Yönetici
tebrikler ne ara oldun bu ne hız
 

Perfect!

Üye
aynen bencede ondan 2007 de üye oldum kaç sene bu kadar yazdım anca
 

Aziz™

Üye
sen işi aceleye getirmemişsinde ondanbaksana bir haftada yüzbaşı,binbaşı olan üye sayısına
 

Perfect!

Üye
doğru.
ama rütbenin ne önemi varki
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
bn ztn rütbe içn yapmıyorum ki ??
sewerm knuşmayı..rütbe içn yapsam oyun bölümnde takılmam ordaki msjlar da sayılsaydı yarbaya qtmştim ben
 

Aziz™

Üye
ben rütbenin önemi var demedimki Halil'cim.sadece sen durumunu söyleyince bende sebebini söyledim
rütbe atlamak sadece üyenin kendisini tatmin etmesi ve kendini yükseklerde görme isteğinden kaynaklanır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...