Yurdum İnsanı :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Candy

Üye
    Konu Sahibi
Yurdum İnsanı :)
 
Tepkiler: zibidi39, aLone, anl_tr ve 1 kişi daha

anl_tr

Emekli Yönetici
Çok iyi ya görmemiştim bu fotoyu çok saol
 

SucX

Üye
Neler buluyoruz yav
 
türkten beklenir diimi teşekrler
 
aslında pek inandırıcı değil ama ( yurdum insanı ) deyin iş başka. o zaman her şeye inanırım.
 

zibidi39

Üye
bız turkler boyleyız abı golge bulmak soz konusu olunca her yola basvururuz
 

Candy

Üye
    Konu Sahibi
Evet , demokraside çareler tükenmez
 

Candy

Üye
    Konu Sahibi
Evet
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...