YouTube For Mobile

dj-61

Üye
bende vardı bağlantı yapmadı acaba onunla bu aynımı sanırım aynısı acaba bunda o sorun olurmu bağlantı varmı bunda rama yapınca bişey olmuyor..... :S
 

shaggy12

Üye
arkadaşlar gayet güzel izliyorum wi-fi ile seste ii teşekkürler
 

emrahoze

Üye
görüntüde sorun yok yanlız bendede ses çıkmyor.
 
n73 de çalıştı amaizleyemiyorum real player hatsı diyor klipleri görüyorum ama açmıyor
 
N96 da server disconnet device hatası nokia 6300 da aynı hata var neden acaba ? tr den erişlim yasak olmasın
??****
 

solo1919

Üye
Bende de aynı hata...E71...server hatası..sadece menüden videolar gözüküor.ama videoları açmıyor..
 

Cris_07

Üye
Ses çıkmıyor ya neden acaba bilen varmı.
 
zero results tan başka bişey demiyor kıymetli arkadaşım bildiğin bi şey varsa eeee bi zahmet yani biraz aciklama göz deyil kirpiyi bükmez.proyu bulmuşsan herhalde biyere kadar gitmişsin.lütfen biraz acıklama
 

MEYR

Üye
çok teşekkürler başarılı bir şekilde kuruldu ve çalışıyor
 
eline sağlık paylaşım için teşekkürler...
 

lenovo

Üye
arkadaşlar realplayer videoyu açmıyo.bağlanıyor yazıyor bir türlü bağlanamıyor.sorunu çözebilen varmı...
 

breaka

Üye
program tıkır tıkır çalşyor telfonm e63 ..
 

tric

Üye
Arkadaşlar ses sorununu çözebilen var mı? Telefonum e63 ilk anda çok az süre bir ses geliyor ve bir daha gelmiyor.
 
Video oynatmıyorsa yapılacak olan şudur.
real playerı çalıştırın.seçeneklerden ayarlara girin.ayarlar içinde akış seçeneğini tıklayın
.akış seçenekleri içerisinde şebekeyi tıklayın.en üstte varsayılan erişim noktasında o an neyi erişim noktası kullanıyorsanız onu seçin.wirelesse hangi wireles, gprs ise interneti seçin.daha sonra çıkın.şimdi youtube programına girip videoları seyredebilirsiniz.bu tarif nokia e51 için geçerlidir.tahminim diğer nokialarda da aynısı geçerlidir.Bu programla youtube çektiğimiz videolarıda uplad edebiliyoruz.
 

ilhæn

Üye
5800 da güzel çalışıyoda yanlız sesi yapamadımm genede teşekkürlerr