YOUTUBE artık cepte!

    Konu Sahibi
YOUTUBE artık cepte!
Arkadaşlar internet destekli cep telefonunuzdan adresine girin ve doya doya youtube videolarının keyfini çıkarın.

* Sansürsüz
* Engelsiz
* %100 Ücretsiz
* Sınırsız video keyfi...
 
Tepkiler: erkan37, aquSTine^, converter2 ve 2 diğerleri

Consul9

Üye
sağolasın inş. doğrudur...
 

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Izlemesi veya indirmesinden site sahipleri herhangi bir ücret almıyor olabilir. Ama girmesi gezmesi sırasında gprs ücreti ödersiniz ki paketiniz olmadan girerseniz, acı son yaşayabilirsiniz. Paketsiz 1 videoyu indirmek yaklaşık 20-30 kontör düşer. Tabi videonun büyüklüğüyle bu miktar yükselir. Bu yönden bedava sayılmaz.
 


katılıyorum....
 
    Konu Sahibi
Abonenin ödediği gprs beni ilgilendirmez. Ben sitenin tamamiyle ücretsiz olduğunu söylüyorum. Ücret konusunda operatöre göre ücretler değişir.
 

MKB1907

Üye
Tamam ama sonuçta bize yine yüklü bi miktar fatura çıkıyo değil mi?
 
peki ben 8 köntüre 30 mb paketine üye oldum_
videoları indirsem kontür gider mi acaba?
 
    Konu Sahibi
Internet paketi alanların kesinlikle kontoru gitmez
 

igleoo

Üye
sadece cepten değil web üzerinden de siteye girebiliyoruz bu özelliğide güzel. Iphonelar için videoları mp4 kalitesinde de indirebiliyoruz
 

Mehmet

Emekli Yönetici
teşekkürler
 

takort

Üye
Abonenin ödediği gprs beni ilgilendirmez. Ben sitenin tamamiyle ücretsiz olduğunu söylüyorum. Ücret konusunda operatöre göre ücretler değişir.
'a hiç girmediniz sanırım?
 
    Konu Sahibi
Git diğer video sitelerinden indir bakalım kaç kontor ödüyorsun ama bu sitede video başına hiçbir ücret ödenmez
 

igleoo

Üye
avarel bazıları hala olayı çözemedi sanırım
 

Karahasan

Emekli Yönetici
Teşekkürler avarel000
 
E canım bilgisayardan indirn ben indiriyorum çok iyi gibi bakalım