Yorumları Alalım ..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Yorumları Alalım ..
Erkek ulaşamadığı kadını lanetler, kadın ulaşamadığı erkeğe aşk der... ♥

yorumları alalım

konuyla alakasız dipnot :

mert duvarını ac kınıyorum senı burdan !
 
Tepkiler: Mareşal ve Elektr0
uğraşmıyorum o işlerle.

Ama öyle bi şey demem
 
Tepkiler: Tuba.Erva

Revengeful

Emekli Yönetici
ben nota güldüm yorum yapmam
 

Elektr0

Üye
aslında ben bu konuya twitterda cevap vermiş idim ama olsun burdanda verelim...
ben katılmıyorum o cümleye.. erkek te ulaşamadıgı kadına aşk der... nie demesin neden lanetlesin ...
 
Tepkiler: Tuba.Erva
kadın ulaşamadığı erkeke aşk diyomuş ondan snra erkekler aldatıyomus
 
    Konu Sahibi
kadın ulaşamadığı erkeke aşk diyomuş ondan snra erkekler aldatıyomus

hayır öyle değil kadınlar ulasamadıgının pesinde kosar elındekının değil malesef
adı ask olur
ısteyenı değil ıstedıgını almak ıster

erkektede kedı ulasamadıgı ete mundar dermıs ya o versıyon
yanı ulasamayınca aman canım ztn öyleydı böyleydı .)

not olarak genelleme yapmıyorum herkes bır deıl bayan acısından da erkek acısından da
ama söz hosuma gıttı örneklerını de cok gördum katılıyorum .)


----------Eklendi @ 19:03:15 ---------- Yazıldı @ 19:02:35 ----------


begenılerımle tokatlıyorum senı merto
 

Elektr0

Üye
Bazıları hariç kadınlar çok üç kagıtçı valla böle sözler ile erkekleri kötülüyorlar olmuyor ama bizde insanık bizimde duygularımız var
 
Tepkiler: Tuba.Erva
    Konu Sahibi
aslında ben bu konuya twitterda cevap vermiş idim ama olsun burdanda verelim...
ben katılmıyorum o cümleye.. erkek te ulaşamadıgı kadına aşk der... nie demesin neden lanetlesin ...

hemen kendıne çek olayı
 
Tepkiler: Elektr0

Revengeful

Emekli Yönetici


hayır öyle değil kadınlar ulasamadıgının pesinde kosar elındekının değil malesef
adı ask olur
ısteyenı değil ıstedıgını almak ıster


Bu yüzden evde kalma terimi kızlar için kullanılır..
 
Tepkiler: Tuba.Erva
İyi ya kç senedir boşa koştuk biz sıra onlarda
 
Tepkiler: Tuba.Erva
    Konu Sahibi
Bazıları hariç kadınlar çok üç kagıtçı valla böle sözler ile erkekleri kötülüyorlar olmuyor ama bizde insanık bizimde duygularımız var



----------Eklendi @ 19:05:17 ---------- Yazıldı @ 19:04:43 ----------



Bu yüzden evde kalma terimi kızlar için kullanılır..

hıcte bıle o bıkere ben secılmem secerım oluyo


----------Eklendi @ 19:05:43 ---------- Yazıldı @ 19:05:17 ----------



Bu yüzden evde kalma terimi kızlar için kullanılır..

hıcte bıle o bıkere ben secılmem secerım oluyo
 
Tepkiler: Elektr0

Elektr0

Üye


hemen kendıne çek olayı
yok ağzınızdan bir laf çıktıgında hep erkek te erkek erkek te erkek ne alıp veremediginiz var anlamıyorum kıskanıyormusunuz bilmiyorum ki


----------Eklendi @ 19:08:13 ---------- Yazıldı @ 19:07:12 ----------





----------Eklendi @ 19:05:17 ---------- Yazıldı @ 19:04:43 ----------



hıcte bıle o bıkere ben secılmem secerım oluyo


----------Eklendi @ 19:05:43 ---------- Yazıldı @ 19:05:17 ----------


 

'Patron

Üye
Bunu bılmem de kedi ulaşamadığı ciğere mundar der.

 
Tepkiler: Tuba.Erva ve Elektr0
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...