yorulmuş garibim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cllgr

Üye
    Konu Sahibi
yorulmuş garibim
yıllardır ayakda durmakdan yorulmuş..

 
yorumun süper yıllardır ayakta durmaktan yoruLmuş uhuaehauhea
 

climax

Üye
diğerleri de oturmak istemezler umarım
 

cllgr

Üye
    Konu Sahibi
Originally posted by climax@Oct 22 2005, 01:14 PM
diğerleri de oturmak istemezler umarım
[post=196678]Quoted post[/post]​
sırayla nöbetleşe oturacaklarmış,öyle karar almışlar... 2:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...