Yöneticileri üyeler seçse

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
Yöneticileri üyeler seçse
Yeni yöneticiler muhakkak gelecektir foruma. Üyeler oyla seçse yöneticileri. Adminler ya da kim seçiyorsa işte aday belirleseler onlar oyla (gizli oyla) seçilse. Birçok kişi yöneticilerin seçilmesiyle ilgili haksızlıklar olduğunu düşünüyor hem bunun önüne geçilmiş olur.
 

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
Bu önerimle ilgili yorumları bekliyorum. Daha önce çok yaşandı ve forumu bırakan arkadaşlar da oldu bu yüzden. Üyeler yönetimin belirlediği kişilerden birisini (ya da kaç yönetici seçilecekse) seçse. Haksızlık olduğunu düşünenler olmuştu
 
Herkes arkadaşına oy verir. Buna kanıt olarak yarışmalar bölümünü takip edebilirsin. Herkes arkadaşından başkasına oy vermiyor.
 

Tuba

Üye
Her ne kadar yönetici adayını yönetim sunsa da üyelere ; Evet herkes arkadaşına oy verir ve türlü yollardan da oyları alırlar...
Hem nerede ve ne zaman bir seçim olsa o haksızlıklar hep konuşulur zaten...
Arkadaşın dediği gibi yarışma bitiyor ve dedikodu başlıyor..Daha fazla karışır bence...
 
Tepkiler: Mad EagLe, Kurtuluş40 ve Dede

seçim istiyorsun peki benim sana ne vaat etmem gerekiyor beni seçmen için?

Konularıni taşımayacağım yada yaptığın yorumları silmeyeceğim gibi vaatlerde bulunmam gerekir herhalde
 

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
Vaat isteyen kim ki ? Haksızlık olduğunu düşünen birçok kişi biliyorum ki sizde biliyorsunuz. Yapılır yapılmaz sizin kararınız ama ben foruma yararlı birçok kişinin bu yüzden buradan ayrıldığını ya da daha az girdiğini biliyorum. E tabi herkes arkadaşına verirse orası da ayrı.

- - - Eklendi - - -


Abla ben bu açıdan bakmamıştım. Üyelerin haksızlık yapıldığını düşünmeleri engellenmiş olur diye düşünmüştüm
 
seçim varsa vaat olmalı! yoksa niye oy vereceksin tanımadığın kişiye? Tabi oy verdiğin kişi arkadaşınsa ayrı tabi
 

Placebo-

Üye
Öyle olsaydı benim mod. olmam imkansız olurdu. (Hoş şimdide sıfır. )
Adam kayırmak bizlere has özelliktir. Bunu aklından çıkarma hiç.
 

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
Haklısınız da yönetim birkaç kişi belirlesin diye yazmıştım yani Ben gidip A şahsından yana kullanıyorum oyumu demeyeceğim. Yine yönetimin istediği kişi gelecek. (biriniz Benden yana olun ya on mesaja kalmaz kilitlenir bu konu. Sebep-Konu sahibinin isteği ile )
 

Tuba

Üye
Abla ben bu açıdan bakmamıştım. Üyelerin haksızlık yapıldığını düşünmeleri engellenmiş olur diye düşünmüştüm
Bu yol ile daha çok haksızlıklar olur herkes bir kişinin yada bir kaç kişinin bile üzerine oynayabilir bak sende şuna oyunu ver şeklinde diğer kişilere istek ve baskılar gelir...

Eğer haksızlık var diye düşünüyor ise üyeler eee yine yönetim belirledi isimleri...
Yönetim belirlemese siz belirlerseniz siz sadece arkadaş gözü ile bakarsınız halbuki yönetim mod seçimlerinde pek çok şeyi göz önünde bulunduruyor...
 


Hak etmek mi yoksa sözünü geçirebilmek mi? Karar senin
 

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi

Anladım Abla eğer olursa böyle bişey oyum senden yana olurdu (gerçekten de haklısınız ) lütfen
 

Tuba

Üye
Anladım Abla eğer olursa böyle bişey oyum senden yana olurdu (gerçekten de haklısınız ) lütfen
Adminler neder bilmiyorum sadece benim görüşümdü bu
Oyun kimden yana olursa olsun canın sağolsun
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Yönetimin haksızlık yaptığını düşünüp onlara güvenmeyen ve bu yüzden forumu bırakabilecek kişileri üyeler yönetici yapsın yani.. Kesin yönetim onaylar Yönetici seçilirken en önemli şey güvendir. Elbette yönetim tanıdığı kişileri yönetime alacak. Tanımadığı ve bu yüzden güvenilir biri olup olmadığını bilmediği birini niye seçsin yönetim ? Bu torpil olarak sayılıyorsa bilemem artık.. Üyelerin seçimi daha haksız olacaktır.

- - - Eklendi - - -

Yanlış anlaşılma olmasın şimdi şöyle düzelteyim: Adminler liste hazırlasa bile tam anlamıyla yöneticilerin oy birliği olmayacak tamamen üyelerin seçimi olacak. Bu yüzden sıkıntılar yaşanır.
 

doctorrr

Üye
Ya öyle bişey olsa el birliğiyle bizim yavizi admin yaparız
 
Tepkiler: minoo ve iyavuzoz
Eğer ki bu şekilde bir oylamayla seçimler yapılırsa, en populer olan yönetici olur..
Peki populerlik yönetici olmaya yetecek midir? Adalet, sabır, üyelerle olan iletişim.. Onlar nerde kalacak peki?

Farzedin ki A üyesi var. Bu üye çok tanınan bir üye.. Çoğu üye tarafından da seviliyor.. Geniş bir arkadaş çevresi var.. Fakat bu üye sağda solda üyelere "liseli, ergen, bebe, ezik vs." sözler sarfediyor..

Şimdi bu üyeye kendi ortamındaki herkes oy verecektir.. Neden? Çünkü onlar arkadaşları.. Onlara böyle kelimeler sarfetmiyor..
Peki ya geriye kalan üyeler?

Böyle bir yönetici seçimi nasıl sonuçlar doğurur bi düşünün...
 
Tepkiler: Cezzbedici3 ve Dede

+1

böyle bir seçim olursa yönetimin seçtiği sisteme nazaran daha çok yararlı üye kaybedilebilir
 

KayraBey

Üye

 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Kısaca Herkes Yetkili Olacak Diye Birşey Yok, Yetki İsteyen Ya Açıktan Admin İle İletişime Geçer Yada Bunu Söylemeden Kendi Kendine Paylaşım/Bildiği Bilgileri Paylaşarak Foruma Katkı Yapar Gören Adminlerde Hakkında İyi Düşünür.

Böyle Bir Seçim Söz Konusu Bile Olamaz Sadece Gülünç Olabilir
 
Farzedin ki dükkana çırak alacaksınız
Çırağı seçmek için mahalleye oy mu kullandırırsınız yoksa kendi farkettiğiniz en atik, gözü açık, zehir gibi olan bi çocuğu mu seçersiniz
 
Tepkiler: Cezzbedici3 ve Dede
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...