yönetici.exe Adım 1

    Konu Sahibi
yönetici.exe Adım 1
Şuan için kodlayıp derleyecek vaktim yok fakat shell başarıyla atıldı.
Loglar şifreli geldi fakat mozilladaki açıkla görülebiliyor.

Hack starting...
Gif&89a writed top shellc99.xml
Rename shellc99.gif.xml
Uploading file ...
Done!
Succesfully control permission.
Open:/Memberarea
Find%847
Can not find!
Find%848
Find succesfuly
Text=Revengeful
Passaword:**********

Biraz uğraşrırdı ama oldu şifre bu halde gözükmez mozilladan yeni form kaydına basarak isim ve şifre'yi kopyalayıp aynen yapıştırın. Sonra yandaki şifremi göster butonuna basın şifre gözükecektir.

Revengeful aman görmesin dikkat edin kimse etiketlemesin sakın...
Bir Teşekkür Yeterli
Bu arada konuyu yarın sileceğim adminler görmesin bilgisayarınıza kopyalayın ,kimse alıntılamasın sakın!
@Serhan özelden mesaj atma artık al yaptım istediğini iyi kullanımlar.
 
Tepkiler: Serhan

Jus7ice

Üye
hocam çok teşekkür ederim bir kopyalama işlemi halloldu bir sorum olacak bu işlemi tamamladığımızda revengeful olarak mı giriş yapabileceğiz?
 
Tepkiler: NextWorld
    Konu Sahibi
Aynen tabi şöyle bir yol olabilir;
İlk kendi nickini degistir
Sonra yöneticinin hesabina giris yapip nick degisimi iste . İstek olarakta kendi nickini yaz böylece Artık senin hesabın olur
 

AIS

Üye
Teşekkürler
 

Jus7ice

Üye
Aynen tabi şöyle bir yol olabilir;
İlk kendi nickini degistir
Sonra yöneticinin hesabina giris yapip nick degisimi iste . İstek olarakta kendi nickini yaz böylece Artık senin hesabın olur

Sağolun hocam peki başkalarına yöneticilik verme gibi bir şansımız var mı?
 
    Konu Sahibi
Rica ederim
Sağolun hocam peki başkalarına yöneticilik verme gibi bir şansımız var mı?
Yöneticilik hep beraber verilen karar olduğu için diğer adminlerede danışmak gerektiriyor. Shell üzerinden baktığımızdada adminlik&Yöneticilik daha önceden tanımlanmiş olmasıni gerektiriyor. Maalesef tek başımıza veremiyoruz yani.
Made in by Serhan
İnş. Farketmezler
Eyvah @asigsasi konuyu okuyor.
 

AIS

Üye
Herkese benden
 
Tepkiler: NextWorld

Serhan

Üye
Arkadaşlar lütfen yanlış anlaşılmasın program hisselerinin %95 i bana aittir bu arkadaşı programlama yapsın diye tuttum NextWorld ün payı sadece
10 milyar milyon milyar tl.
 
Tepkiler: NextWorld
    Konu Sahibi
Hayırlı olsun gg esy wp
Arkadaşlar lütfen yanlış anlaşılmasın program hisselerinin %95 i bana aittir bu arkadaşı programlama yapsın diye tuttum NextWorld ün payı sadece
10 milyar milyon milyar tl.
İş işten geçti toplu ban geliyor
 

AIS

Üye
Bu defa affedildiniz
 
Tepkiler: NextWorld

Jus7ice

Üye
sağolun hocam biz önce kendimizi kurtaralım @NextWorld
 
Tepkiler: NextWorld