YokLamaa ...

Candy

Üye
Ben de buralardayım...
 

Praetor

Emekli Yönetici
Burdayım hocam (:
 

DiaBLoS

Admin
DiaBLoS™ burada..
 

Praetor

Emekli Yönetici
Ben de ben de
 

Praetor

Emekli Yönetici
Geldim geldim, ben de buradayım
 
evet sabahın köründe bende burdayım. haber veriyim dedimm...