YokLamaa ...

huri$

Üye
furkan sen yat artik ablacim sen kucuksun uyuyp buyumen lazim
ben burdayim hade yat sen bakem

--------------- Ekleme ---------------

gunayyyydin millet
 

haltie

Üye
halitkirli(temizim)burdaaaaaa
 

haltie

Üye
hoşgeldin kardesım
 

DiaBLoS

Admin
Tık tık .. İyi günler hocam ..
 

huri$

Üye
sabah ta burdayim yazmi$tim ama kaybolmu$ nere gittiyse o mesajim
 

DiaBLoS

Admin
Bazen arada mesajlar iletilmiyor .. Sistemden ötürü ..
 

samekary

Üye
Son günlerde hergün burlardayım..=)
 

huri$

Üye
bende burdayim