YokLamaa ...

huri$

Üye
buralardayim bende hep
maxi cepten ba$ka gidecek yerim mi var
 

huri$

Üye
burdayim iste nerde olucam ba$ka
 

zibidi39

Üye
iki dakka gecıkmeye gelmıo hemen yok yazıonus geldım yahu
 

huri$

Üye
haaala burdayim hep burdayiim
 
burdayım ve çıkıyorum herkeze iyigeceler dilerim
 
Evet birisi banamı seslendi,burdayım.
 

Catty

Emekli Yönetici
Yoklama listesinde ben varsam,
I'm here , buradayım.
 

huri$

Üye
gecte olsa burdayiz
 

DiaBLoS

Admin
Burdayım..

Selamlar..