YokLamaa ...

huri$

Üye
ne edelim karde$im ba$ka gidecek yerimizmi var buradyiz i$te
 

dostteam

Üye
arkadaslar son yazdgm msja bi bakn lutfen acil.
 
şimdide ben urdayım kimse yok yahu