Yok Boyle bir Resim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

OGu2HaN

Üye
    Konu Sahibi
Yok Boyle bir Resim
BU RESİM ATAMIZIN NAAŞI ANITKABİR'E GİDERKEN BİR ARA SOKAKTA SADECE 3 SANİYELİĞİNE ATAMIZIN NAAŞINA SON BİR SAYGI VAZİFESİ OLARAK TOPLANAN BU KALABALIK HALKIMIZA AiTTİR...bilmem başka söze gerek var mı??

 
Tepkiler: Silinen Üye 1929612

Nazy

Üye
Keşke Orda Olabilseydik
 

393939

Üye
Bu resim halkın ATATÜRKE saygısını gösteriyor çok güzel bir duygu.
 

konurce

Üye
muhteşem ya..rahat uyu ATA''M...
 

rudenus

Üye
duygulandım bu tür calısmalarının devamını bekliyoruz arkadasım
 

mservank

Üye
Ne güzel o zamanlarda yaşamak isterdim.
 

kurt bey

Üye
etkilenmemek elde değil tşk arkadaşım
 
cok guzel bır resım ya tesekkrler ıste biz boyle bir milletiz !!!
 

neslein

Üye
lkeske bizde orda olabilseydik
güzel paylasım eline saglık
 

Albay37

Üye
Başka hiçbir millet de böyle bir sevgi görülmemiştir
 

iremm

Üye
mukemmel bi ortam orda olmayı o coşkuyu hisstmeyi o kadar çok isterdim ki
 

ugr18

Üye
o zman nasılmışz şimdi nasıl bu mu verdiğimiz söz ATA'MIZA bu mu TÜRK milleti değil ama keşke onun zamnında yaşasydım diyorum resim için teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...