98farom98
Üye
hoşgeldinBakıyorum aylakçılar yine toplaşmış
mubarek nasılsınVay be!
sana çok komik bir haberim varWats appa gel
Kardeşim nasıl kaybettiler evdesana çok komik bir haberim var
telefonu evde kaybettiler.
kardeşlerden çok çektim
kardeşim bana şaka yapmak için saklamış, sakladığı yeri unutmaz mı sonraKardeşim nasıl kaybettiler evde
kardeşim bana şaka yapmak için saklamış, sakladığı yeri unutmaz mı sonra
bulamadık valla bütün ev aradık bulamadık n95 de tamirde telefonumu kaybedenin telefonunu aldım onu kullanıyom şimdilikbuldunuz mu sonra ?
Eh sana bir dandroid göründü o zaman alacağın zaman bana bir uğra ciğerimbulamadık valla bütün ev aradık bulamadık n95 de tamirde telefonumu kaybedenin telefonunu aldım onu kullanıyom şimdilik
n95 var daha YasircimEh sana bir dandroid göründü o zaman alacağın zaman bana bir uğra ciğerim
Aman be ne symbianmış yeter inşallah onuda saklarlarn95 var daha Yasircim
note4 iyi midirAman be ne symbianmış yeter inşallah onuda saklarlar
Soruya bak sennote4 iyi midir
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?