yine mi eksi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ANIL

Admin
teşekkür edilecek bir şey yok hepimizin görevi.. hatta bizim teşekkür etmemiz lazım, sizin gibi saygıdeğer moderatörlerle aynı forumda olma şansına sahibiz moderatör beyy.


Sağolun efenim. Zindan yazılarınız devam edecek mi acaba?
 

ismail

Üye
eni vicinin hesap hacklenmiş beyler inanmayin 1!111!1one11!1
 
Tepkiler: ANIL
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...