Yerleşik Bileşen Hatası

bbakkus

Üye
    Konu Sahibi
Yerleşik Bileşen Hatası
Merhaba. Telefonumu haclemek istiyorum ama programları yüklemek istediğimde yerleşik bileşen uyarısını alıyorum nasıl telefonumu hackliyebilirim. Telefonum Nokia 603
 

Pringles

Üye
Ayrıca yerleşik bileşen hatası için ;

Sis editor ile dosyaları parçalayıp X-plore ile gerekli yerlere atmalısın abi
 

bbakkus

Üye
    Konu Sahibi
saol kardeşim müsait olduğum bi gün deniyecem
 

asigsasi

Üye
dene sorun olursa hack konusuna yaz yardımcı oluruz
 

PYTHONs

Üye
Kardeşim direk ugrasmak istemiyorsan CFw yi yükle geç
 

bbakkus

Üye
    Konu Sahibi
yaptım oldu da benim cam kırıktı garantiye yollayacam sorun çıkarmı hacklı diye
 

asigsasi

Üye
hard format at hack kalkar sıkıntı olmaz
 

bbakkus

Üye
    Konu Sahibi
soft attım hack gitti