yerini bilmeyenler

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
yerini bilmeyenler
dostlarım konuları yanlış yerlere açtığım için tepkiler alıyorum
yaaa size hiç böle şeyler olmadı mı merak ediyorum anlatın hele
 

DiaBLoS

Admin
Konuları konu baslıklarına bakarak açarsak sorun olmaz? Sadece biraz dikkat.
 

kurt bey

Üye
muhakak olmuştur ama daha dikkatli davranırsan böyle sorunlarlar karşılaşmassın Ayrıca Yalnış değil yanlış
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...