!!YENİ!! Resident Evil S60v3

aras248

Üye
    Konu Sahibi
!!YENİ!! Resident Evil S60v3


5800 da çalışıyor once n.gage programını yukleyin n.gage programını özlikleri değişmiş olarak forumda vardır diğer n.gage oyunlarıda yukleye bilirsiniz buda uzun bi işlem

--------------- Ekleme ---------------

bu oynu oynamak için n95 n96 n97 gibi telefonlarda oynanır tam ekran oyun sis uzantısını silip n.gage yazın n.gage dosyasına oyunu atın

tusubasa nikli arkadaşımız yardımlarından dolayı teşekkürler
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: okkankaya, delrico, samurai jack65 ve 26 diğerleri

Nadir

Emekli Yönetici
teşekkürler
 

aras248

Üye
    Konu Sahibi
saolun arkadaşlar teşekkür butonuna bassanız yeter
 

KKIVANCC

Üye
teşekkürler kaliteli paylaşım.
 

geneluye

Üye
herkes tşk dio ama = kez indirilmiş xD
 
oyunu indirdim, yüklemeyi denedim ancak yüklenemiyor 5800'a...
 

[H]ouse

Üye
resim koysan bide güzel olurdu
Teşekkürler
 

aras248

Üye
    Konu Sahibi
resim var

--------------- Ekleme ---------------

kendi n8 imde çalıştırdım.5800 hakkında bilgim yok.s60v5 de çalışması lazım
 

srhtsn

Üye
Harika gerçekten, TEŞEKKÜRLER
 

yakup_

Üye
ya ben indrdim de tıklıyorum not olarak açıyo yüklenmiyo sorun ne
 

KELGER

Üye
arkadaşlar oyun n-gage arkadaş sonundaki n-gage yi silmiş yerine sis yazmış
 
5800 da çalıştırmıyor mu yani ?