yeni: Nokia 3120 Classic

king512

Üye
    Konu Sahibi
yeni: Nokia 3120 Classic
Nokia 3120 Classic


Yeni bir orta-sınıf Nokia telefonu gün yüzüne çıktı: Nokia 3120 classic. Sahip olduğu özellikleri uygun bir fiyatla kullanıcılara sunacak telefon 3G destekli. Bunun yanında dört bant GSM şebeke uyumu bulunuyor.




Nokia'nın yeni modellerinde tercih etmeye başladığı 16M renk bu modelin ekranı için de geçerli. QVGA çözünürlüklü ekran 2-inç boyutunda. Bağlantı yönünde Bluetooth v2.0, microUsb ve 2.5mm kulaklık çıkışı var. FM Radyo'nun da eksik edilmemesi müzik dinlemeyi sevenlere yönelik bir ayrıntı. Desteklenen formatlar MP3, MP4, AAC/AAC+/eAAC+ şeklinde. Nokia 3120 classic, 2 megapiksel kameraya sahip. Kamera ile video klip kaydı yapılabiliyor. İkinci kamera ise 3G üzerinden görüntülü görüşme imkanı sağlıyor.

24 MB yerleşik hafızanın yetmeyeceği durumlarda microSD kart yuvası kullanılabiliyor. 85 gram ağırlığındaki 3120 classic pil kapasitesiyle dikkat çekiyor. Kullanılan Li-Ion 1000 mAh (BL-4U) pil; 3.5 saat konuşma ve 290 saat bekleme süresi sunuyor.

Yılın ikinci çeyreğinde dört farklı renkte çıkması beklenen Nokia 3120 Classic, yurtdışı için vergiler hariç 150 euro olacak.

Nokia 3120 Classic Kilit Özellikler:

- 3G
- 16M renkli 2-inç QVGA ekran
- 4 GB'a kadar microSD kart desteği
- Flaşlı 2 Megapiksel kamera
- MP3, MP4, AAC, AAC+, eAAC+ dosya formatı desteği
- FM Radyo teknomag.com
- Push e-mail desteği
- 85 gram ağırlık, geniş tuşlar
- 111.3 x 45.4 x 13.4-mm boyutlar
 

Tec/-/no

Üye
gercekten güzel QVGA 320x240 dı sanırım 3G de var ama tasarımı biraz daha güzel olabilirdi.
 

king512

Üye
    Konu Sahibi
orta sınıf telefonu
 
Şık bir cihaz bence ama bence kızlara yakışır...
 

jetgil

Üye
Fiyatı ne kadar olur acaba tel güzel özelliklere sahip gibi tipi biraz daha güzel olabilirdi ama
 
bence süper bi tlefn arkdsm almstı bende almayı dsünüyorm bugun yarın alrm
 

Neverex

Üye
Güzel demişsin ama bütün özellikleri bu mu?
 

eQooo

Üye
beklentilere göre değişir ama güzel telefon...
 

tgy11

Üye
fiyatı ilk cıkdtıgında 330 du

simdi 230
 
bende var bu telefondan ama mp3 çalar teması yükleniyor mu bilmiyorum kendinde 2 farklı teması var. sitede indirebilceğim bir yer varsa yazabilir misiniz lütfen?
 

fatih545

Üye
Ben shell petroldan almıştım puan karşılığında önceki telefonumdu çok memnundum valla
 
3120c de 4gb hafıza kartı kullanılmıyor arkadaş kullanmaya kalktınmı tel donuyor arkadaş.