Hostinger bu , ilk türkiye ye geldiğinde denemiştim o zaman harbi reklamları şimdi eklediler mi bilmem. DÜZ dedikleri gibi ücretsiz ama bu özel bir uzantı olduğundan 3 dolar reg ücreti alıyorlar domain ücreti alınmıyor dediklerine göre de onlardan o 3 doları alıyorlarmış. O yüzden domain ücreti yok reg ücreti var . Free kullanmak isteyenler paket açarken subdomain olarak açsınlar domainleri yoksa. Birde cpanel e bir müddet girmezsen ve siteniz e düzenli kullanmazsan hesabın kötüye kullanımdan yasaklanıyor . Her free hostta olduşu gibi bunda da kaç tane host vardır bir makinada allah bilir 2000 falan o yüzden aşırı yavaş olması normal. Ha bide cpu limiti denen olay var onlarda %2 ile sınırlıdır daha fazlasını vermezler %2 tr ulaşınca siteni 24 saatliğine kapatırlar. O yüzden alastyr gibi bir yerden aylık 10 tl ye host alın kafanız rahat olsun çekilmez bunun çilesi
ek olarak arkadaş kendi api numarasını paylaşmış. Açtığınız her host yada kayıt olan her kişi başına puan alıp hediye alıcaktır. Bilginiz olsun