yeni mesaj uyarısı gitmiyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mrgoxel

Üye
    Konu Sahibi
yeni mesaj uyarısı gitmiyor
gelen mesajı okumama rağmen ekranın üstündeki yeni mesaj işateri gitmiyor illa sohbet kısmından değilde klasörden mesaja girmemiz gerek işaret gitmesi için.

neden olabilir
 

asigsasi

Üye
mesaj görünümünü gelen kutusu olarak ayarlamman lazım

- - - Eklendi - - -

 
Tepkiler: mrgoxel

mrgoxel

Üye
    Konu Sahibi
oturumlar kısmında neden gitmiyor acep. önceden sorun yoktu yeni yeni olmaya başladı fp2 delirdi sanırım

- - - Eklendi - - -

teşekkür ederim bilgi için ama arada olan bu sorunu oturumlar olarak çözümünü bilen yada aynı sorunla karşılaşan yok mu
 

temm06

Üye

bende de oldu sim kartı değiştireceğim zaman mesaj geldi açmadım sonra değiştirdirdim gitmedi illa o mesajı açacan diyor sim değiştirip açınca gitti
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...