ismail Üye metin başaramaz metin başaramaz metin başaramaz metin başaramaz Şaka bi yana daha 3. Sınıfsın ver herşey için daha çook erken sayılır Şimdi yapcağın düzenli çalışma sana çok faydalı olcaktır Bak ben düzenli çalışrım ygs lys ortalamam 420
metin başaramaz metin başaramaz metin başaramaz metin başaramaz Şaka bi yana daha 3. Sınıfsın ver herşey için daha çook erken sayılır Şimdi yapcağın düzenli çalışma sana çok faydalı olcaktır Bak ben düzenli çalışrım ygs lys ortalamam 420
ismail Üye benimkinde dahil olunca 470 ama bu sene herkes için çok garşp oldu benim okul ortalamalı seviyem 450 falandı normalde
benimkinde dahil olunca 470 ama bu sene herkes için çok garşp oldu benim okul ortalamalı seviyem 450 falandı normalde
Metin MF Üye İsmail' Alıntı: metin başaramaz metin başaramaz metin başaramaz metin başaramaz Şaka bi yana daha 3. Sınıfsın ver herşey için daha çook erken sayılır Şimdi yapcağın düzenli çalışma sana çok faydalı olcaktır Bak ben düzenli çalışrım ygs lys ortalamam 420 Genişletmek için tıkla ... Offf off.. Gözüme çok zor görünüyor... - - - Eklendi - - - Ben sağlık hizmetleri kazanmak istiyorum radyoloji...
İsmail' Alıntı: metin başaramaz metin başaramaz metin başaramaz metin başaramaz Şaka bi yana daha 3. Sınıfsın ver herşey için daha çook erken sayılır Şimdi yapcağın düzenli çalışma sana çok faydalı olcaktır Bak ben düzenli çalışrım ygs lys ortalamam 420 Genişletmek için tıkla ... Offf off.. Gözüme çok zor görünüyor... - - - Eklendi - - - Ben sağlık hizmetleri kazanmak istiyorum radyoloji...
ismail Üye M. tAHA' Alıntı: hep böyle derler dostum hahah Genişletmek için tıkla ... Çaktırma Şakası bi yana düzenli çalışan 6 arkadaşımdan 5i iyi yer kazandı Çanakkale tıp,sivas tıp, yıldız teknik vsvs
M. tAHA' Alıntı: hep böyle derler dostum hahah Genişletmek için tıkla ... Çaktırma Şakası bi yana düzenli çalışan 6 arkadaşımdan 5i iyi yer kazandı Çanakkale tıp,sivas tıp, yıldız teknik vsvs