yeni keşfim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
yeni keşfim
arkadaşlar sizi saçma konularımla sıktığım için özür dilerim. özrümü kabul ettirmek için size bir link vermek istedim. bugün internette gezinirken çok güzel bi forum buldum...oradan ilgimi çeken bir bölümü sizle paylaşmak istedim

al bak!

ii eğlenceler. umarım beğenirsiniz...
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Linke yazı eklemeyi bildiğine göre tanışıyor olmalıyız ?
 
    Konu Sahibi
ben seni tanımıyorum

--------------- Ekleme ---------------

sadece buradakiler mi biliyor ?
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Hade len, linke yazı ekleyen bir yeni üye olamaz, kimsin sen ?
Yahu ben yarbay iken öğrenmiştim
 

EroL

Emekli Yönetici
 

zibidi39

Üye
kardesım cok ugrasmıssın nasıl kesfetın bunu?
 

EroL

Emekli Yönetici
yazıya link vermek için: <a href="http://www.maxicep.com.tr">ailenizin sitesi</a>
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Ulan sahte olduğunu biliyordum
Can naber
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Reklam kokan hareketler bunlar mayk, alırım anahtarını
 

kemal21

Üye
ne oluyor yav tıkla tıkla başa dön garip buradan sarı yumurtaya sesleniyorum
her tavuk kendi otunu yer
 

mcnpl4

Üye
mcpaaa
yumurt adına açtığım konular kesinlikle beni yansıtmamaktadır ciddiye alıp bana karşı ön yargıda bulunmayınız lütfen
 

Lina_TR

Üye
mcpaaa
yumurt adına açtığım konular kesinlikle beni yansıtmamaktadır ciddiye alıp bana karşı ön yargıda bulunmayınız lütfen

Ben gereksiz mesajlar bölümünü binbaşı oldugumda öğrendim yoksa sen fakemisin yoksa cowboymu
 

mcnpl4

Üye
aramızda c.i.a. ajanı var sanırım...

--------------- Ekleme ---------------

Ben gereksiz mesajlar bölümünü binbaşı oldugumda öğrendim yoksa sen fakemisin yoksa cowboymu

yoo fake felan değilim...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...