Yeni iPhone'un Kasasından Görüntüler

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
Yeni iPhone'un Kasasından Görüntüler
Evet arkadaşlar yeni iPhone'un kasasından bazı görüntüler ortaya çıktı işte resimler:




Resimlerde dikkat çeken şeylerden birisi cihazın boyunun arttığı, ancak enine genişlememiş olması. Ayrıca bazı kaynaklara göre ekran çözünürlüğünün 960x640'tan 1136x640'a yükseltilmiş. Bu da diyagonal olarak 3.99 inç demek oluyor.

Diğer dikkat çeken şey ise cihazın arka kısmının nerdeyse tamamının metal olması. Sadece üst ve alttan küçük bir kısım cam kalmış. Bunun Apple'ın üzerinde çalıştığı bir prototip olması olası ancak eğer son tasarım buysa eski aluminyıum kasalı iphone'lar geri dönüyor diyebiliriz.

Başka bir ayrıntı ise dock çıkışının küçülmüş olması. Bu Apple'ın yeni bir dock çıkışı üzerinde çalıştığının göstergesi olabilir. Micro USB çıkışına da oldukça benziyor. Ayrıca yine alt kısımdaki daha geniş delikli hoparlör ızgaraları daha yüksek sesin habercisi niteliğinde. Facetime kamerası da görüşme kulaklığının üstüne alınmış.

Fotoğrafların henüz gerçek iPhone prototipine ait olup olmadıkları doğrulanmasa da Apple'ın Ekim'de tanıtacağı cihazın beklentileri karşılayacağı kesin.

 

papakudioflu

Emekli Yönetici
Gecenlerde buna benzer resimler gormustum orada da 4.1inc ekrandan bahsediliyordu apple bu sefer ekran boyutunu gercekten arttiracak galiba.
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
Çok kaba duruyor neremize koyacağız bunu
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
4.8" lik telefonlar degil de bumu kaba duruyor.
 
bilgilendirme için teşekkürler.
apple'nin ekranı büyütmesi iyi olmuş.
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
Saygi duymuyorum demedim ki ama o cihazlar dururken buna kaba demen biraz tuhaf kacti bana gore sen de buna saygi duymalisin
 

Enes

Üye
ekran böyle olrsa güzel olur o zaman iphone 5 çıksa da iphone 4s alsak
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Bence güzel eski çizgisini bozmadan iyi bir tasarım yapmış başarılı
 

doctorrr

Üye
gayet güzel cilet gibi olmuş aga
 

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
tasarım fena değil de bence iphone 4 ve 4s'in büyüğü gibi olmuş.
 

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
özelliklerini merak ediyorum. ona göre telefon alacağım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...