yeni görünüm

messevim

Üye

aynen katılıyorum kardeşim, özellikle bu konuların açık olması indir indir aşağı bitmiyor. eskisi halde kapalı olsa daha iyi olurdu bence.
 
Ya bütün sorunlar çözülür zamanla daha ilk gün bu
 

Haluk.

Üye
Beğeniler yok : (
 

Akıncı

Üye
daha yüklenecek sayfa
 
Tepkiler: Emrgncy

Emrgncy

Üye
Ya benim smiley çıkmıyooooo
 
Tepkiler: -Akıncı

Emrgncy

Üye
Metin deneme yapıp durma, zaten alışamadık daha
 

Emrgncy

Üye
Bak,bir öpücük kondurak dedik, düştüğümüz hale bak
 
Tepkiler: asigsasi ve -Akıncı

0MG90

Üye
Mobili denemedim ama çok sade olmuş bu görünüm böyle.
 

KayraBey

Üye
Symbian her türlü ölüyor