Yeni Dot View Kılıfım!

    Konu Sahibi
Yeni Dot View Kılıfım!
Çinden sipariş ettiğim replika Dot View siparişten 15 gün sonra geldi, replika olduğu için üzerinde HTC logosu yok belki ama gerçektende harika bir kılıf, harika bir fikir. HTC'nin tasarım ekibi işini gerçekten çok iyi yapıyor, pazarlama ekibide işini iyi yapsa keşke..

Herneyse, işte resimleri:





 
Son düzenleme:
Tepkiler: Enes ve 0MG90

0MG90

Üye
İyiymiş hayırlı olsun
 
Tepkiler: abandonware
masa örtüsü güzelmiş
 
Tepkiler: iizz ve abandonware

Baydırman

Moderator
hayırlı olsun. cihaz ne?
 
Tepkiler: abandonware
Hayirli olsin
 
Tepkiler: abandonware

iizzz

Üye
Bende bir hafta gitmedi yanlardan acma yapıyor
 
Tepkiler: abandonware
Hayırlı olsun güle güle kullan
 
Tepkiler: abandonware
Cine kadar uzanmana gerek yoktu.Bir cok kilifcida 10 Tl' ye aynisi satiliyor ben kullaniyorum ve cok memnunum
 

0MG90

Üye
Ben Z2 için silikon kılıf aldım Yalova'dan 10 liraya Aliexpress'te 2-3 dolar mı ne