yeni bölüm.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
yeni bölüm.
acaba sitede hazır mesajlar diye bir bölüm acsak nasıl olur. yada varmı?
 

mservank

Üye
bence gereksiz
zaten konu olarak veriliyordu sanırım
 

Ozan

Admin
Düşünelim, teşekkürler ..
 

leiche

Emekli Yönetici
burası cep forumu olduğuna göre gayet mantıklı
biri googleden hazır mesajlar diye arattıgındada maxicep cıkar
zaten cep ile ilgili bişey yazmanız yeterli hemen www.maxicep.com cıkar
 
yakın bir zamanda hizmete girecektir,yönetim olarak olumlu bakıyoruz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...