Yeni bir nick

Bende dosya indirmek icin kaydolmustum galiba zaten bu yaz aktiflestim forumda 2 yildir girmiyodum
 
Tepkiler: Serhan

Serhan

Üye
    Konu Sahibi
Benim tablet bozulmuştu ı yüzden
 

Serhan

Üye
    Konu Sahibi
Lan ie 11 den masaustu surume iphone opera surume tablet diyor ya 925 e
 

Revengeful

Emekli Yönetici
helal olsun iyi hatırlıyon 2 yıl önce falan oldu
 
Kör yarasa yap beraber kör , topal takılalım.
 
Tepkiler: Revengeful ve The Shadow
Alıntı yapsak sana bildirim gelmez.