yeni bir dolap :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

zaza

Üye
ulan ben şaka yapmıştım kutlamalara bu konuyu açın diye ciddiyemi aldınız

neyse hayırlı olsun
 
Tepkiler: Mareşal

Dafny

Üye
Aldın mı sonunda
 
Tepkiler: Mareşal
hayırlı olsun
 
Tepkiler: Mareşal
Hayırlı olsun
 
Tepkiler: Mareşal

Reşwan

Emekli Yönetici
Hayırlı olsun iyi günlerde kullan.
 
Tepkiler: Mareşal

Mareşal

Üye
ulan ben şaka yapmıştım kutlamalara bu konuyu açın diye ciddiyemi aldınız

neyse hayırlı olsun
valla açtılar bile şaka maka
sağol


----------Eklendi @ 17:07:46 ---------- Yazıldı @ 17:07:24 ----------

Aldın mı sonunda
aldım valla


----------Eklendi @ 17:08:05 ---------- Yazıldı @ 17:07:46 ----------



Hayırlı olsun iyi günlerde kullan.
sağolun
 

0live456

Üye
Bol efesli Jack Daniel's lı redbull'lu bir buzdolabı olur inş
 
Tepkiler: Mareşal

Mareşal

Üye
eyvallah kardeş fakat ''inş'' bunu sil oradan bence hiç olmamış içki muhabbetinde
 

Burak

Üye
güle güle kullan.
 
Tepkiler: Mareşal
konu basligini görunce o ne yaa dedim.d güle güle kullan.)
 
Tepkiler: Mareşal
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...