Rütbe için şöyle diyebiliriz; Forumda bulunduğun aktiviteler ve yaptığın yorumların sayısınca almış olduğum bir nevi kıdem... Aslında kardeşliğimiz arasında rütbenin bir önemi yok, önemli olan bilgilerin paylaşılması veya yardımlaşma diyebiliriz....
Rütbe için şöyle diyebiliriz; Forumda bulunduğun aktiviteler ve yaptığın yorumların sayısınca almış olduğum bir nevi kıdem... Aslında kardeşliğimiz arasında rütbenin bir önemi yok, önemli olan bilgilerin paylaşılması veya yardımlaşma diyebiliriz....