Yeni Belle Teması

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Yeni Belle Teması
ikon desteği az ama bu işlerden anlayan biri bu tarz ikonlar hazırlarsa çok tutulur

 

Ekli dosyalar

Tepkiler: 007yasar ve nanotex

007yasar

Üye
yinede güzel tema sağol dostum
 

M. tAHA

Üye
oda o kaadar olur baska foto koyabilir misin sorun olursa boşver
 

Mert045

Üye
Bi kurdum temayi en azından menüdekı ikonlar değişir diye düşündüm menü ikonlarının bile çoğu değişmedi teşekkürler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...