Yeni alınan telefon

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

duman61

Üye
    Konu Sahibi
Yeni alınan telefon
Yeni aldığımız telefonları ne kadar şarj edilmesi doğrudur arkadaşlar bu konuda yorumlarınızı alabilirmiyim.
 

asigsasi

Üye
bataryanın açılması için 10 saat ilk doldurmada yeterli
 

Uruloki

Üye
yeni cep telefonlarının batarya teknolojileri farklı olduğu için ilk açıldığında şu kadar şarj olayı yok aç kullan bitince tak şarja
 
Lityum ion pillerde yeni veya eski olsun zaman sınırlaması yoktur kafanıza göre şarj edebilirsiniz.
 

duman61

Üye
    Konu Sahibi
yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar sağolun.
 
ilk olan sarjı bitirdikten snra 24 saat boyunca kalcak sarj da dostum kalibre olması için
 

cyber

Üye
Yok en iyisi 1 hafta bekle sen
 
2 hafta önce E7 aldım ve 14 saat şarj etmem söylendi
 

E_yedi

Üye
bende aldım ben sorduğumda bana öyle bir şey denmedi . Bu bataryalar lityum ıyon oldugu ıcın bunlarda geçerli degıl (kullanma klavuzunda da yazıyor zaten dostum oku) yalnız bataryanı şarja koyunca tam dolmadan cıkarmamaya bak . Başka hic bır sıkıntı olmaz.
 
kardeşim lityum ion batar yalarda sadece batarya kalibrasyonu yap yeter sana zaten sonrasına gerek yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...