Yediniz mi?

    Konu Sahibi
İlk etapta mikasa diye düşünmüştük biz

Yok Kames alın siz. Hem hiçbir zaman vurduğunuz yöne de gitmeyerek sizi çok da güzel şaşırtır, eğlendirir. Rüzgarda oynamak da ayrı zevk verir. Yaprak kadar hafiftir. Vurunca da tınnnnn diye ses verir. Top dedin mi Kames olacak.
 
Tepkiler: Baydırman

Baydırman

Moderator
Varsa getir beraber oynayak
 
Tepkiler: Symbianist