Yazin Hep MaxiCep

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Yazin Hep MaxiCep
diyen tek ben degilim de mi?
 
yok bizlerde yazın kışın hep maxicep
 

Haydar

Emekli Yönetici
yaz kış forever
 

Türe

Üye
oturun ders çalışın çok pişman olursunuz sonra benim gibi
 

Türe

Üye
tmm yaşAR ne bu atar
 
Yazın pc nin başından kalkmayacam ya 3 ay boyunca Maxicep :P
 

doctorrr

Üye
Eğer şutlamazlarsa yazın her allahın günü on-line olmayı düşlüyorum
 

Mert

Üye
Vaktiniz varsa yapın çok canlı oluyor Ben sadece 1 ay yapabilmiştim ve çok eğlenmiştim o 1 ay içinde. Ay sonunda yanılmıyorsam 270 saat falan online olmuştum
 

doctorrr

Üye
Kışın da kahvemi alırım geçerim camın yanındaki masama alırım laptopu takılırım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...