Yazık oLmuş.. :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Nillowa

Üye
    Konu Sahibi
Yazık oLmuş.. :(
 
Tepkiler: haltie
doğanın kanunu diyecek birşey yok.
 

Nillowa

Üye
    Konu Sahibi
ama olsun yazıkk
 
İki taraf da cok tatlı ya hu,ne guzelde ızlıyorlar canlarım
 

Nillowa

Üye
    Konu Sahibi
farklı bakış açısı..
 
Ben farklı bır bakıs acısı yapmadım kı,penguene acıdım
 

Nillowa

Üye
    Konu Sahibi
iki tarafta diyince ondan öle yazzdım..
 
evet balına da acok tatlı,su an belkı de yıyen tarafta oldugu ıcın acımasız gorunebılır,ama bır balına avında öldurulen taraf balına olunca ,acımasız görünen masum görunuyor,jackal a katılıyorum doganın kanunu
 

Nillowa

Üye
    Konu Sahibi
yorum yok..
 
evet doğanın kanunu bu
 
o zamanda insanlar balinayı öldürmekte haklı oda doğanın kanunu
 
O durumla bu durum bır degıl,balınanın duusnme yetısı yoktur yanı beslenmek amaclı avlanır,ama ınsanın vardır,ınsan beslenecek o kadar hayvan varken tutup para kazanmak ıcın koca balınayı olduruyorsa ısın ıcınde bı dogallık yok demektır
 

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
İnsan insanı yiyor. Denilen gibi doğanın kanunu.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...