abandonware
Üye
Yetkileriniz
- Yeni Konu Açabilirsiniz
- Konulara Cevap Yazabilirsiniz
- Eklenti Ekleyebilirsiniz
- Mesajlarınızı düzenleyebilirsiniz
- Yaviz'i banlayabilirsiniz
- BB code is Açık
- Smileler Açık
Yetkileriniz
- Yeni Konu Açabilirsiniz
- Konulara Cevap Yazabilirsiniz
- Eklenti Ekleyebilirsiniz
- Mesajlarınızı düzenleyebilirsiniz
- Yaviz'i banlayabilirsiniz
- BB code is Açık
- Smileler Açık
| Yazı TipiBüyüklük |
tremmer diyince tuhaf bir masaustu aklima geliyor
| | |
[h=4]Konu Bilgisi[/h]Şu anda 2 kişi bu konuyu okuyor. (1 üye ve 1 misafir)
[h=4]http://www.maxicep.com/gereksiz-mesajlar-ve-deneme-mesajlari/yaviz-oldu-2-756946.html#topBu konuyu son 30 günde, 23 üye okudu:[/h]
- Kabız Civciv,
- emre641996,
- asfwefdsvcsascf,
- Emma-Watson,
- Metin,
- newguard,
- ali_gfb_1907,
- .TremmerT.,
- jackalmami,
- iyavuzoz,
- oguzzz52,
- doctorrr,
- kayahan14,
- kerim336,
- RecepBerkA,
- veyseloglu,
- Asteroid9
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?