yaşlanıyoruz :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
yaşlanıyoruz :(
arkadaşlar bugun doğum günüm ve kimse hatırlamadı bi yaş daha yaşlandık
 
Tepkiler: Necmati, Dafny, " Tehlike " ve 3 diğerleri

tragedie

Emekli Yönetici
İlk Kutlayan Ben olayım o zaman. Doğum günün Kutlu Olsun gökhan Nice senelere İnş
 

tragedie

Emekli Yönetici
Ağlama Ya benide Ağlatıcaksın zaman Makinası İcat edip seni 5 sene geriyemi göndersem Yapma bunu
 
doğum günün kutlu olsun.
Nice androidli yıllara
 

omerynd

Üye
İyi ki doğdun kardeş Nice senelere
 
nice senelere dogum gunun kutlu olsun
 
    Konu Sahibi
teşekkür ediyorum hepinize saolun biraz geç oldu ama neyse
 

tragedie

Emekli Yönetici
gökhan Kimse hatırlamadı Dedin Şimdiden 2 sayfa oldu böyle Giderse Maxide En çok doğum günü Kutlanan Adam olarak Tarihe Geçiceksin
 

Reşwan

Emekli Yönetici
Doğum günün kutlu olsun toprağım nice senelere sağlık ve mutluluklar dilerim allah'tan
 
Tepkiler: Kingmortall

tragedie

Emekli Yönetici
Vay Şimdide Hemşericilik Başladı Gökhan Boş gelme Sakın Mustafayı bul güçlerinizi birleştirin getirebildiğin Kadar kayısı Getir rica etmiyorum
 
Tepkiler: Reşwan
    Konu Sahibi
Vay Şimdide Hemşericilik Başladı Gökhan Boş gelme Sakın Mustafayı bul güçlerinizi birleştirin getirebildiğin Kadar kayısı Getir rica etmiyorum

kocaeliye uğruyoz zaten otogara otogarda ol getireyim sana taze taze kaysı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...