Yaşayarak Öğrenmek!!..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Yaşayarak Öğrenmek!!..
*Bir gün Napolyon düşman askerlerinden kaçarken, bir bakkal
dükkânına
girmiş. Bakkala hemen kendisini
saklamasını
emretmiş. Bakkal
da
Napolyonu müsait bir yere saklayıp, biraz sonra
gelen
düşmanları da 'Az
evvel
biri koşarak şu tarafa kaçtı.'
diye
savuştur*muş. Nihayet biraz sonra
Napolyon'un
muhafızları yetişmişler.
Bakkal
ömründe bir daha karşılaşamayacağı Napolyon'a
sormuş:
'Efendim, af
buyurun
ama merak ettim, ölümle bu denli burun buruna
gelmek
nasıl bir
duygu?'
Napolyon birden öfkelenmiş. 'Sen
kim
oluyorsun da benimle
böyle
dalga geçercesine konuşabiliyorsun?'diye
bağırmış.
Hemen
askerlerine,
Adamcağızı kurşuna dizmelerini
emretmiş.
Askerler bakkalın gözünü
bağlayıp,
karşısına dizilmişler.Mermiler namlulara sürülmüş, artık 'ateş'
emri
verilecek... Adamcağız içinden'Ah, ne yaptın sen? Şimdi ölüp gideceksin
diye
düşünürken,arkadan bir çiftel uzanmış, gözündeki bağı
açmış.Karşısında
Napolyon varmış. Tek
cümleyle
cevaplamış Napolyon: 'İşte böyle bir
duygu!'
"Yaşayarak öğrenmek, bedeli en
yüksek
öğrenme biçimidir..."

Siz Ne Dersiniz Yaşayarak Öğrenmek En zoru değil mi?

 

Nazy

Üye
Ben Böyle Bişeyi Öğrenmek İstemezdim!!!
Ben O An Kendim Ölürdüm Yaw.

Ama Yaşayarak Öğrenmek
Okumak Veya Gezmekten Daha Bilgi Vericidir
 

odio

Üye
Güzel bir ders vermiş.bende yaşayarak öğrenmeyi tercih ederim
 

ocu77

Üye
ne yalan söyliim biraz hazırcıyımdır..ama bencil diilimdir...değerini bilenlerle sonuna kadar sharing...
 

canturk

Üye
en ıyısı yasayarak ögrenmek herseye ragmen
 

tofy

Üye
evet yaşayarak öğrenmek en iyisi o anı hissetmeden kimse anlayamaz zaten o anın hissini
 

hidayet

Üye
sizlere katılıyorum l:

güzel yazı teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...