Öncelikle Herkese Merhaba.
Ben 1hafta içinde avea'nın samsung galaxy ace veren tarifesine girip ace teleonumu aldım.Bugün telefonuma ve evdeki başka bir telefona YASALTAKİP adlı mesaj geldi.
İçeriği:
xxxxxxxxxxxxxx ımei nolu cihaz kayıtdışıdır, 1hafta içinde kapatılacaktır.Satın aldığınız yere başvurunuz.
Fakat *#06# den ,ımei numarama bakıyorum mesajdakiyle telefonda yazan ımei birbirini tutmuyor. *#06#den baktığım imeiyi girdiğimde aşağıdakiler yazıyor.
| Durumu : | IMEI numarası kayıtlı |
| Kaynak : | İthalat yoluyla kaydedilen IMEI |
| Üretici : | Üretici: Samsung Korea
Pazar Adı: Samsung GT-S5830i Model Bilgileri: Samsung GT-S5830i |
Gelen mesajdaki imeiden baktığımda:
| IMEI : | xxxxxxxxxxxxxx |
| Durumu : | KAYIT DIŞI OLDUÐU TESPİT EDİLEN IMEI |
| Kaynak : | - |
Neden böyle birşey oldu millet bilenler yardım ederse sevinirim.